Acupunctuur Balans methode

Eindelijk een natuurlijke oplossing voor pijnklachten!

Deze Acupunctuur Balans methode biedt verlichting voor tal van (pijn)klachten, ook chronische pijnklachten.  Die zeurende rugpijn, stijve nek, frozen shoulder, tenniselleboog, menstruatiepijn, benauwdheid en ga zo maar door… Omdat er gebruik gemaakt wordt van het zelfregulerend vermogen van het lichaam is er geen belasting van medicatie voor het lichaam, alleen natuurlijke reacties die de energie in goede banen leiden.

Pijn kost veel energie

Pijn vraagt veel energie van het lichaam omdat er allerlei systemen in het lichaam aan het werk gezet worden. Dit is een uiting van stagnatie in het lichaam, iets stroomt niet goed door, er is een obstructie. Het lichaam wil net als wijzelf geen obstructies dus onderneemt direct actie. Als dit te lang duurt dan kost ons dit veel energie. Dus niet alleen het ongemak van de klacht en de pijn zelf zit ons dwars maar er is ook verminderde energie, hier word je uiteindelijk doodmoe van. De behoefte aan meer bewegingsvrijheid is waar we naar streven tijdens een Acupunctuur Balans behandeling.Balans Acupunctuur

Is dit een ander soort Acupunctuur?

Er worden nog steeds naaldjes gebruikt en we willen nog steeds zoeken naar de balans in het lichaam. In dit geval gaan we niet prikken in het gebied waar de pijn is. Het lichaam heeft een wonderlijk zelfhulp mechanisme en dit gaan we stimuleren. Bij de Acupunctuur Balans methode kijken we naar de onderlinge verbanden van de Meridianen/energiebanen.

Win-win situatie

Als er minder pijn is dan wordt de stagnatie dus opgelost. Dan stroomt er meer energie door het gebied. De hele energie van het lichaam kan zich weer richten op andere functies. Dus na een aantal behandelingen minder vermoeidheid, pijn en beperking maar meer energie en een betere gezondheid.

Blijf er niet mee zitten, neem contact op en streef naar meer bewegingsvrijheid!

Reacties zijn gesloten.